Masofaviy ta'lim uchun innovatsion o'qitish usullari

Masofaviy ta'lim uchun innovatsion o'qitish usullari

Mualliflar

  • Rasulova Sevinch Rustamovna O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti
  • Parvina Muhtashamova O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti

https://doi.org/10.5281/zenodo.11255565

Masofaviy ta'lim, Turli usullar, Internet resurslari, Internet

Annotasiya

Masofaviy ta'lim sifatli ma'lumot, resurslar va tajribaga kirishni ta'minlashda hal qiluvchi rol o'ynaydi. Bu jug'rofiy jihatdan ajratilgan hududlarda, ijtimoiy izolyatsiyaga duchor bo'lgan va nochor guruhlardagi odamlarga murojaat qilish vositasi bo'lib xizmat qiladi. Texnologiyaning, xususan, Internet va Internetning evolyutsiyasi masofaviy o'qitishni bir tomonlama eshittirishdan interaktiv tajribaga aylantirdi. Roʻyxatlar, yangiliklar guruhlari va video konferentsiya kabi vositalar yordamida Internet oʻquvchilar bir-birlari va oʻqituvchilar bilan muloqot qilishlari mumkin boʻlgan virtual sinf vazifasini bajaradi.

O'quvchilarni faollashtirish va o'quv jarayonini yaxshilash uchun kompyuter yordamida o'qitish, veb-resurslar, virtual laboratoriyalar va guruh muhokamalari kabi turli usullardan foydalaniladi. Fakultet a'zolari ushbu innovatsion o'qitish strategiyalarini qo'llab-quvvatlash uchun ishchi varaqlar, qo'llanmalar va audiovizual vositalar kabi qo'shimcha materiallarni yaratadilar. Talabalarga kompyuter savodxonligi va onlayn resurslardan samarali foydalanish uchun Internet ko'nikmalari o'rgatiladi. Keng qamrovli o'rganish tajribasini ta'minlash uchun sun'iy yo'ldosh telekonferentsiyasi va amaliy mashg'ulotlarning kombinatsiyasi amalga oshirilishi mumkin. Talabalarning muvaffaqiyatini baholash uchun taqdimotlar, plakatlar va loyihalar yarmarkalari kabi baholash usullari qo'llaniladi. Muammoli ta'lim o'quvchilarni haqiqiy muammolarni hal qilishda faol ishtirok etishga undashga urg'u beradi. Umuman olganda, masofaviy ta'lim kutubxonachilari ushbu yangi raqamli muhitda o'rganishni osonlashtirishda hal qiluvchi rol o'ynaydi.

Author Biographies

Rasulova Sevinch Rustamovna, O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti

Talaba

Parvina Muhtashamova, O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti

O'qituvchi

References

Moore, M. G., & Kearsley, G. (2011). Distance education: A systems view of online learning. Cengage Learning.

Simonson, M., Smaldino, S., Albright, M., & Zvacek, S. (2019). Teaching and learning at a distance: Foundations of distance education. Routledge.

Garrison, D. R., & Vaughan, N. D. (2008). Blended learning in higher education: Framework, principles, and guidelines. John Wiley & Sons.

Bates, A. W., & Sangrà, A. (2011). Managing technology in higher education: Strategies for transforming teaching and learning. John Wiley & Sons.

Law Library Journal, 1999, Volume 91

The Journal of Educational Research, 1999, Volume 92

Thomas, R. M. (1995). Distance education: A review of the literature. ERIC Clearinghouse on Adult, Career, and Vocational Education.

Tucker, B. (2012). The flipped classroom: Online instruction at home frees class time for learning. Education Next.

Brindley, J. E., Walti, C., & Blaschke, L. M. (2009). Creating effective collaborative learning groups in an online environment. The International Review of Research in Open and Distributed Learning.

Downloads

Nashr qilingan

2024-05-13

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Rasulova, S., & Muhtashamova, P. (2024). Masofaviy ta’lim uchun innovatsion o’qitish usullari. “Ko‘p Tillilik Muhitida Xorijiy Tillarni Rivojlantirishning Innovatsion Va Integrativ muammolari” Xalqaro Ilmiy-Amaliy Konferensiya, 1(01), 169–174. https://doi.org/10.5281/zenodo.11255565

Nashr

Bo'lim

1-SHO'BA. GLOBALLASHUV SHAROITIDA TILLARNI O‘QITISHNING INNOVATSION STRATEGIYALARI

Shunga o'xshash maqolalar

<< < 1 2 3 4 5 > >> 

Shuningdek, ushbu maqolaga o'xshash maqolalar uchun kengaytirilgan qidiruvni boshlashingiz mumkin.

Loading...