TIL O’RGANISHDA MUSTAQIL TA’LIMNING O’RNI
https://doi.org/10.5281/zenodo.15385250
Kalit so‘zlar
o‘zbek tili, davlat tili, nofilologik yo‘nalish, o‘qitish metodikasi, mustaqil ta’lim, milliy.Annotasiya
Maqolada oliy ta’lim muassasalarining nofilologik yo‘nalishlari rus guruhlarida o‘zbek tilini o‘qitish metodikasi, ularni xorij tajribasi asosida yanada takomillashtirish masalalari atroflicha muhokama qilinadi.Mashg’ulotlarnini zamonaviy metodlardan foydalangan holda tashkil qilish va bu orqali talabalarni o‘zbek tilining grammatik qoidalari bo‘yicha egallagan nazariy bilimlarini amaliyotga tatbiq etishga o‘rgatish ko‘zda tutiladi.
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 20-oktabrdagi “Mamlakatimizda o‘zbek tilini yanada rivojlantirish va til siyosatini takomillashtirish chora-tadbirlari to’g’risida”. PF-6084-sonli Farmoni.
Ziyodova T. O‘quvchilami mustaqil fikrlashga o‘rgatish. – Т.: “O‘qituvchi”, 2000.
Nurmonov A., Mahmudov N., Sobirov A., Yusupova Sh. Hozirgi o'zbek adabiy tili, AL ning 2-bosqich talabalari uchun darslik. Toshkent, 2003.
To’xliyev B., Shamsiyeva M., Ziyodova T. O‘zbek tili o‘qitish metodikasi. 0‘quv qo‘llanma. – Т.: O‘zbekiston Yozuvchilar uyushmasi Adabiyot jamg‘armasi nashriyoti, 2006. – 192 b.