O‘zbekistonda ko‘zi ojiz o‘quvchilar uchun Brayl alifbosining o‘qishga ta’siri

O‘zbekistonda ko‘zi ojiz o‘quvchilar uchun Brayl alifbosining o‘qishga ta’siri

Mualliflar

  • Richard Goodall
  • Yokut Sharipova

https://doi.org/10.5281/zenodo.11378634

Ko‘rish qobiliyati zaif o‘quvchilar, Brayl yozuvi, Brayl yozuvida savodxonlikni rivojlantirish, Brayl va eshitishga asoslangan o‘qitish

Annotasiya

Ushbu tadqiqot Oʻzbekistonda koʻrish qobiliyati zaif oʻquvchilarning oʻqish malakalarini oshirishda Brayl alifbosi boʻyicha oʻqitish samaradorligini oʻrganadi. Toshkent maxsus maktabining eksperimental guruhi (4B) Brayl alifbosida o‘qish va tushunishga qaratilgan 3 haftalik dasturda ishtirok etdi. Tadqiqot natijalarini an'anaviy eshitishga asoslangan ko'rsatma olgan nazorat guruhi (4A) bilan taqqoslaydi va Brayl alifbosi savodxonligini rivojlantirishga ta'sirini o'rganadi.

Author Biographies

Richard Goodall

co-owner and Director of Studies at ICS, Norwich

Yokut Sharipova

Senior Teacher, Uzswlu
Department of Integrated Course of English Language № 3

References

Alm, R. (2017). Teaching reading to students with visual impairments.

Bowe, F. (2006). Blindness and literacy in the information age. Routledge.

Ferrell, K. A., & Ferré, N. (2014). Literacy development for students with visual impairments.

Marston, D. B. (2019). Educating blind and visually impaired students.

Downloads

Nashr qilingan

2024-05-29

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Goodall, R., & Sharipova, Y. (2024). O‘zbekistonda ko‘zi ojiz o‘quvchilar uchun Brayl alifbosining o‘qishga ta’siri. “Ko‘p Tillilik Muhitida Xorijiy Tillarni Rivojlantirishning Innovatsion Va Integrativ muammolari” Xalqaro Ilmiy-Amaliy Konferensiya, 1(01), 464–468. https://doi.org/10.5281/zenodo.11378634

Nashr

Bo'lim

3-SHO'BA. INKLYUZIV TA’LIM YO‘NALISHIDA XORIJIY TILLARNI O‘QITISH MUAMMOLARI

Shunga o'xshash maqolalar

1 2 3 4 5 6 7 > >> 

Shuningdek, ushbu maqolaga o'xshash maqolalar uchun kengaytirilgan qidiruvni boshlashingiz mumkin.

Loading...