SUN’IY INTELLEKTNING CHET TILLARINI O’RGANISHDAGI IMKONIYATLARI VA AHAMIYATI
https://doi.org/10.5281/zenodo.15568329
Kalit so‘zlar
Sun’iy intellekt, chet tilini o‘rganish, raqamli ta’lim, til o‘rgatuvchi ilovalar, interaktiv o‘qitish, chatbotlar, talabalarning motivatsiyasi, shaxsiylashtirilgan ta’lim.Annotasiya
Ushbu maqolada zamonaviy texnologiyalarining chet tillarni o‘rganishdagi o’rni va imkoniyatlari bayon etilgan. Maqsad — zamonaviy SI ilovalari yordamida ta’lim samaradorligini oshirish imkoniyatlarini ko‘rsatishdir. Metod sifatida ikki guruhda tajriba o‘tkazildi. Natijalarga ko‘ra, SI orqali o‘rgangan guruhda bilim o‘zlashtirish ko‘rsatkichi yuqori bo‘ldi.
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati
Axmedova, Z. (2021). Sun’iy intellekt va raqamli texnologiyalar asosida ta’lim jarayonini modernizatsiyalash. Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Innovatsion rivojlanish vazirligi nashriyoti.
Xolmatov, B., & Islomova, M. (2022). “Chet tillarni o‘qitishda raqamli ta’lim vositalarining roli”. Til va adabiyot ta’limi, 2(57), 45–52.
Rasulov, A. (2023). Pedagogik texnologiyalar va innovatsion ta’lim metodlari. Toshkent: “Ilm Ziyo” nashriyoti.
Nurmatova, D. (2021). “Sun’iy intellekt asosida yaratilgan ta’lim platformalarining o‘quvchilarga ta’siri”. Axborot texnologiyalari va ta’lim, 4(12), 27–33.
Abduqodirova, G. (2020). “Mobil ilovalarning xorijiy tilni o‘rganishdagi samaradorligi”. Filologiya masalalari, 1(19), 88–94.
Karimov, I. & Yusupova, N. (2023). “Talabalarni mustaqil til o‘rganishga yo‘naltirishda ChatGPT va boshqa SI ilovalarning roli”. Zamonaviy ta’lim texnologiyalari, 3(11), 61–67.