MA’RUZA MASHG‘ULOTLARIDA “FLIPPED CLASSROOM” MODELIDAN FOYDALANISH YO`LLARI

MA’RUZA MASHG‘ULOTLARIDA “FLIPPED CLASSROOM” MODELIDAN FOYDALANISH YO`LLARI

Mualliflar

  • Isakulova Nilufar Janikulovna

https://doi.org/10.5281/zenodo.15362889

Kalit so‘zlar

teskari sinf, o'qitish prinsipi, standart teskari sinf, ilg'or teskari sinf, munozaraga yo'naltirilgan teskari sinf, ko'rgazmaga yo'naltirilgan teskari sinf, kombinatsiyalashgan teskari sinf, virtual teskari sinf

Annotasiya

Mazkur maqolada “Flipped classroom” modelidan ma’ruza mashg‘ulotlarida foydalanish yo`llari tahlil etilgan. O'qituvchilarning “teskari sinf” modeliga murojaat qilishining bir qancha sabablari, Flipped classroom modelining turlari o`rganilgan. “Inklyuziv ta’lim. Gospital pedagogika” fanidan ma’ruza mashg‘ulotlarida “Flipped classroom” modelidan foydalanilgan tajribalari yoritilgan.

Muallif haqida

Isakulova Nilufar Janikulovna

ped.fan.dok., prof. O`zDJTU

Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati

Europass Teacher Academy| Flipped classroom; 2020 |url=https://www.teacheracademy.eu/course/flipped-classroom/ Архивная копия от 20 марта 2020 на Wayback Machine. Access data: 16.04.2025.

Бойқўзиев Х.Х, & Исмиолова Н.А. (2024). Анъанавий ва инновацион таълим технологияларининг консептуал асослари . образование наука и инновационные идеи в мире, 37(3), 72-75. Retrieved from https://newjournal.org/01/article/view/11009

Дусчанова Н.С. Замонавий педагогик ёндашувлар: қиёсий таҳлил // Academic Research in Educational Sciences. Volume 3 | Issue 3 | 2022. Cite-Factor: 0,89. 62305dea37295568556059.pdf

Елена Гайворонская. «Перевёрнутый класс»: кто и зачем переворачивает традиционное обучение? Электронный ресурс: «Перевёрнутый класс»: в чём суть метода и как применить технологию в обучении? Преимущества и недостатки формата | "Где мои дети" Блог. Дата обращения: 16.04.2025.

Downloads

Nashr qilingan

2025-05-12

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Isakulova Nilufar Janikulovna. (2025). MA’RUZA MASHG‘ULOTLARIDA “FLIPPED CLASSROOM” MODELIDAN FOYDALANISH YO`LLARI. XALQARO ILMIY-AMALIY ANJUMAN "TA’LIM MAYDONI TENDENSIYALARI: KOMPETENTSIYALAR, INNOVATSIYALAR VA TEXNOLOGIYALAR", 1(1), 91–100. https://doi.org/10.5281/zenodo.15362889

Nashr

Sho'ba

2-SHO‘BA. TA’LIM SIFATINI YAXSHILASH: FAN, TA’LIM VA ISHLAB CHIQARISH INTEGRATSIYASINING DOLZARB MASALALARI

Shunga o'xshash maqolalar

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> 

Shuningdek, ushbu maqolaga o'xshash maqolalar uchun kengaytirilgan qidiruvni boshlashingiz mumkin.

Loading...