BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARI TARBIYASI VA TA’LIMIDA O‘QITUVCHINING ROLI VA MISSIYASI
https://doi.org/10.5281/zenodo.15547544
Kalit so‘zlar
boshlang‘ich ta’lim, o‘qituvchi missiyasi, tarbiya, ta’lim sifati, o‘quvchi shaxsi, pedagogik yondashuv, individual rivojlanish, zamonaviy metodlar.Annotasiya
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilari ta’lim-tarbiya jarayonida o‘qituvchining o‘rni va missiyasi yoritilgan. Boshlang‘ich ta’lim bosqichi bola shaxsining shakllanishida muhim poydevor bo‘lib, o‘qituvchining individual yondashuvi, pedagogik mahorati va tarbiyaviy faoliyati bu jarayonning muvaffaqiyatli kechishini ta’minlaydi. Maqolada o‘qituvchining asosiy vazifalari, amaliy faoliyati, zamonaviy yondashuvlar va o‘quvchilarning orzu-umidlarini shakllantirishdagi roli tahlil qilinadi.
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati
O‘zbekiston Respublikasi Ta’lim to‘g‘risidagi Qonuni.
“Boshlang‘ich ta’lim metodikasi va pedagogikasi” – O‘quv qo‘llanma, Toshkent, 2022.
Sahlberg P. “Finnish Lessons: What Can the World Learn from Educational Change in Finland?”, 2015.
Richards J., Rodgers T. “Approaches and Methods in Language Teaching”, Cambridge University Press, 2014.
Ushinskiy K.D. “Ona tili so‘zlari”, 1862.
Nunan D. “Teaching Methodology”, Oxford University Press, 2003.