ARAB TILIDA YOZUV MALAKASINI RIVOJLANTIRISHDA TIL KO‘NIKMALARI INTEGRATSIYASINING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI
https://doi.org/10.5281/zenodo.14542799
Kalit so‘zlar
arab tili, yozuv malakasi, yondashuv, metod, integrativ yondashuv, tinglab tushunish, gapirish, yozuv.Annotasiya
Mazkur maqola arab tilida yozuv malakasini shakllantirishda yondashuvlar, xususan integrativ yondashuv tasnifiga bag‘ishlangan. Shuningdek, maqolada yozuvni o ‘rgatishda til ko ‘nikmalari integratsiyasining ahamiyati hamda yozuvning nutq faoliyati turlari tinglab tushunish, gapirish va o‘qish bilan bog‘liqlik jihatlari yoritildi.
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati
Берулава М.Н. Интеграция содержания оброзования.-М: Совершенство, 1998.-192с
Зекри Мунир. Методика обучения письменной речи в проблемы контроля уровня ее сформированности на занятиях по русскому языку в условиях арабской языковой среды. Диссер… канд. пед.наук.-Москва 1985. -150 с
Ибрагимов И. Дж. Обучение основам владения арабским языком: Дисс.…канд. пед. наук.-М. :РГБ, 2003.- 131с
Мазунова, Л. К. Система овладения культурой иноязычного письма в языковом вузе: дис. ... доктора пед. наук: 13.00.02 / Мазунова Лидия Константиновна. – М., 2005. – 353 с.
Maru, M. M. “Integrating writing with listening in EFL class:a systematic review”. Advances in social science, education and humanities research, volume 477. 222-226
Нужа И.В, Щемелева И.Ю. Обучение письму через чтение в курсе английского языка. Вестник Северного (Арктического) Федерального университета. 2013. №5. С113-122
Nur Hafizan. Pengguan imitasi Dalam Penulisan Karangan. Bahasa arab dalam kalangan Pelajar Universiti. Kualalumpur- 2015.- 144b
Fantahun Kitila. Sherif Ali. Ebissa Bekele. Effects of Teaching Writing Through Integrated Skills on Students’ Performance as Compared to a Non-Integrated One: A Case of Grade Eleven at Sekela Secondary School. Journal of Language Teaching and Research, Vol. 14, No. 1, pp. 215-223, January 2023
Штанько, Е.В. Совершенствование умений и навыков письменный речи у студентов изучающих английский язык. «Мододой учённый» №12(71) .2014. 314-318с
Kamala Salixovna Kodirova (2021) “PHONETIC INTERFERENCE – AS A RESULT OF THE INTERACTION OF LANGUAGES”, Current Research Journal of Philological Sciences, 2(10), pp. 63–66. doi: 10.37547/philological-crjps-02-10-13.