UMUMTA'LIM MAKTABLARINING YUQORI SINFLARIDA INGLIZ TILI NUTQINING GRAMMATIK TOMONINI O'ZLASHTIRISHDAGI INTERFERENSION QIYINCHILIKLAR

UMUMTA'LIM MAKTABLARINING YUQORI SINFLARIDA INGLIZ TILI NUTQINING GRAMMATIK TOMONINI O'ZLASHTIRISHDAGI INTERFERENSION QIYINCHILIKLAR

Mualliflar

  • Amirqulova Dilnoza Bahriddin qizi

https://doi.org/10.5281/zenodo.15385258

Kalit so‘zlar

interferensiya, grammatik qiyinchiliklar, qotib qolish, ingliz tili, o‘zlashtirish, o‘quvchi nutqi.

Annotasiya

Mazkur maqolada umumta’lim maktablarining yuqori sinf o‘quvchilarida ingliz tili nutqining grammatik tomonini o‘zlashtirish jarayonida uchraydigan interferension qiyinchiliklar tahlil qilingan. Bunda ona tili hamda chet tillardagi grammatik qurilishi o‘rtasidagi farqlar, interferensiya turlari hamda ularni bartaraf etishning samarali metodik yo‘llari ko‘rsatib berilgan.

Muallif haqida

Amirqulova Dilnoza Bahriddin qizi

NavDU tayanch doktoranti

wdilnoz1994@gmail.com

Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati

Karimov B. Chet tillarini o‘qitish metodikasi. Samarqand, 2019.

The teaching knowledge test. Cambridge University Press, 2011. P.63.

Аракин А.В. Практическая грамматика английского язйка. – М.: 2002.

Karimov N. Lingvodidaktika asoslari. Toshkent, 2018.

G‘ofurov G‘. Ingliz tili grammatikasi. Toshkent, 2020.

Downloads

Nashr qilingan

2025-05-12

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Amirqulova Dilnoza Bahriddin qizi. (2025). UMUMTA’LIM MAKTABLARINING YUQORI SINFLARIDA INGLIZ TILI NUTQINING GRAMMATIK TOMONINI O’ZLASHTIRISHDAGI INTERFERENSION QIYINCHILIKLAR. XALQARO ILMIY-AMALIY ANJUMAN "TA’LIM MAYDONI TENDENSIYALARI: KOMPETENTSIYALAR, INNOVATSIYALAR VA TEXNOLOGIYALAR", 1(1), 341–343. https://doi.org/10.5281/zenodo.15385258

Nashr

Sho'ba

4-SHO‘BA. TA’LIMDA XORIJIY TILLARNI O‘QITISH VA XALQARO HAMKORLIKNI RIVOJLANTIRISHNING INNOVATSION TENDENSIYALARI

Shunga o'xshash maqolalar

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Shuningdek, ushbu maqolaga o'xshash maqolalar uchun kengaytirilgan qidiruvni boshlashingiz mumkin.

Loading...