TALABALARDA TASHKILIY XULQNI RIVOJLANTIRISH ASOSIDA INTEGRATSIYALASHGAN TA’LIM SIFATINI YAXSHILASHNING DOLZARB MASALALARI
https://doi.org/10.5281/zenodo.15363070
Kalit so‘zlar
integratsiya, talabalar, tashkiliy xulq, rivojlantirish, ichki hamda tashqi o‘zgarishlar, unsurlarAnnotasiya
Maqolada talabalarda tashkiliy xulqni muntazam rivojlantirib borish asosida integratsiyalashgan ta’limning sifatini yaxshilashga oid dolzarb masalalar yoritilgan. Shuningdek, tashkiliy xulq tushunchasi, tashkiliy xulq subyektlarining ichki hamda tashqi o‘zgarishlarga munosabat bildirish usullari ta`kidlab o`tilgan. Tashkiliy xulqning asosiy omillari, xulqining eng muhim tarkibiy qismlari va mezoniy unsurlari to`g`risida tavsiflar qayd etilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati
Амиров Д.А. Организационное поведение: Учебник. – М.: «Велби», 2006. – 280 c.
Балашов А.П. Теория организации и организационное поведение: Учебное пособие. – М.: ИНФРА-М, 2014. – 220 c.
Gulyamova N.G. Tashkiliy xulq. Darslik. – Namangan: NamMTI, 2023. – 257 b.
Gulyamova N.G. Oliy ta`lim muassasalari talabalarida tashkiliy xulqni rivojlantirish – dolzarb muammo sifatida. Raqamli transformatsiya sharoitida ta‘lim oluvchilarni kasbga yo`naltirish: muammolar, yechimlar. Respublika ilmiy-amaliy anjuman materiallari. – Toshkent: Tarbiya pedagogikasi milliy instituti, 10-dekabr, 2024-yil. – B. 315-318.
Murtozayeva M.M. Umumiy pedagogika. O`quv qo`llanma. – Toshkent: Sunrise-pro, 2024. – 450 b.