SUN’IY INTELLEKTGA ASOSLANGAN INTERAKTIV TA’LIM PLATFROMALARI VA ULARNING XORIJIY TILLARNI O‘QITISHDAGI O‘RNI
https://doi.org/10.5281/zenodo.15362667
Kalit so‘zlar
sun’iy intellekt, interaktiv ta’lim, raqamli texnologiyalar, xorijiy til o‘qitish, gamifikatsiya.Annotasiya
Ushbu maqolada sun’iy intellektga asoslangan interaktiv ta’lim platformalarining xorijiy tillarni, jumladan, ingliz tilini o‘qitishdagi o‘rni tahlil qilinadi. Shuningdek, O‘zbekistonda raqamli ta’limning rivojlanishi, SI texnologiyalarining qo‘llanilishi va ushbu jarayonda duch kelinadigan muammolar yoritilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati
2021-yil 17-fevraldagi “Sun’iy intellekt texnologiyalarini jadal joriy etish uchun shart-sharoitlar yaratish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4996-son qarori.
Sabirova O. (2024). Ta’lim sohasida sun’iy intellektdan foydalanish. Toshkent amaliy fanlar universiteti.
Basantes-Arias E.A., et al. (2022). Virtual Platforms and their Use to Teach and Learn English Online. Ciencias de la Educación.
Mamayoqubova Sh.O. (2024). Zamonaviy ta’limda sun’iy intellektdan foydalanish. SamDChTI.
Tuygunova Sh. (2024). Interactive Platforms: A New Perspective on Learning English. Samarkand State Institute of Foreign Languages.