Globallashuv sharoitida til o‘qitishning innovatsion yondashuvlari

Globallashuv sharoitida til o‘qitishning innovatsion yondashuvlari

Mualliflar

  • Afruza Jurayeva O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti
  • Dildora Alimova O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti

https://doi.org/10.5281/zenodo.11480731

Kalit so‘zlar

globallashuv, ipak yo'li, madaniyat, an'analar, til o'rganish, innovatsion strategiyalar, shaxsiylashtirilgan, tikuvchilik, texnikalar

Annotasiya

Ushbu maqola tilni o'zlashtirishni yaxshilash uchun texnologiya, shaxsiylashtirish, hamkorlik va tajribaviy o'rganishdan foydalanadigan bir qator innovatsion til o'qitish strategiyalarini o'rganadi. Unda moslashuvchan o‘quv platformalari, virtual reallik, til almashish dasturlari va kontentga asoslangan ta’limning afzalliklari muhokama qilinadi. Maqolada, shuningdek, til o'rganishni yanada qiziqarli va samarali qilish uchun ma'lumotlarga asoslangan qarorlar qabul qilish va o'yinlashtirish muhimligiga urg'u beriladi. Ushbu innovatsion strategiyalarni amalga oshirish orqali o'qituvchilar o'quvchilarning individual ehtiyojlariga moslashtirilgan til o'rganish muhitini yaratishi, madaniyatlararo tushunishni rivojlantirishi va ularni globallashgan jamiyatda rivojlanish uchun zarur bo'lgan ko'nikma va bilimlarga tayyorlashlari mumkin. Ushbu maqola til oʻqituvchilari, oʻquv dasturlarini ishlab chiquvchilar va til oʻrgatishning soʻnggi tendensiyalari va ilgʻor tajribalari bilan qiziqqan har bir kishi uchun moʻljallangan. U o'qituvchilarga o'z ta'limini innovatsiya qilish va talabalarga ko'p tillarda malakali kommunikator bo'lishga yordam berish uchun amaliy tushunchalar va dalillarga asoslangan tavsiyalar beradi.

Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati

Hayiou‐Thomas, M. E. (2008). Genetic and environmental influences on early speech, language and literacy development. Journal of Communication Disorders, 41(5), 397–408.

Marian, S. H. (2019, April 30). How language shapes the brain. Scientific American Blog Network.

Teaching Channel. (2023, August 10). 4 Types of Learners in Education | Teaching Channel.

Abrams, Z. I. (2002). Surfing to cross-cultural awareness: using Internet-mediated projects to explore cultural stereotypes. Foreign Language Annals, 35(2), 141–160.

Crystal, David. English as a Global Language, 2nd Edition, (Cambridge:Cambridge University Press, 2003).

Blog, S. (2023, February 23). How to create a collaboration culture in your language classroom. Sanako.

Brown, H. Douglas. Teaching by Principles. Pearson, 2007.

(Gabrielatos 2005: 10)

(Brown, 2007; Ewert, 2014; Hunt, 2011; Kirschner & Wexler, 2002).

Downloads

Nashr qilingan

2024-06-05

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Jurayeva, A., & Alimova , D. (2024). Globallashuv sharoitida til o‘qitishning innovatsion yondashuvlari. Ko‘p Tillilik Muhitida Xorijiy Tillarni Rivojlantirishning Innovatsion Va Integrativ Muammolari, 1(01), 702–707. https://doi.org/10.5281/zenodo.11480731

Nashr

Sho'ba

4-SHO'BA. KO‘P TILLILIK TA’LIM SHAROITIDA IKKI TILLILIK VA MADANIYATLARARO KOMPETENSIYANI RIVOJLANTIRISH
Loading...