Ertak-hikoyalar orqali ifodali o`qishni o`rgatish metodikasi

Ertak-hikoyalar orqali ifodali o`qishni o`rgatish metodikasi

Mualliflar

  • Gulmira Abdullaeva

https://doi.org/10.5281/zenodo.11408521

Kalit so‘zlar

Ifodali o`qish, boshlang`ich sinf, o`qitish, metod, texnologiya

Annotasiya

Ushbu tezisda bir qator badiiy matnlar, ya`ni ertak-hikoyalar orqali boshlang`ich sinf o`quvchilariga ifodali o`qishni o`rgatish metodikasi o`rganib chiqiladi.

Muallif haqida

Gulmira Abdullaeva

Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti. Boshlang‘іch ta’lіm kafedrasi assistent o‘qituvchisi

Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati

Mallaev N.M. O‘zbek adabiyoti tarixi. O‘qituvchi nashrtyoti.Toshkent.2013yil.

A.Qahhor. Anor. G‘afur G‘ulom nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi. Toshkent – 2012.

Q.Oripov, (qisqa pauza),M.Obidova. Ifodali o‘qish. O‘qituvchi nashrtyoti. Toshkent.2012 yil

O‘zbek xalq og‘zaki ijodi. 2012 yil

Downloads

Nashr qilingan

2024-06-01

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Abdullaeva, G. (2024). Ertak-hikoyalar orqali ifodali o`qishni o`rgatish metodikasi. Ko‘p Tillilik Muhitida Xorijiy Tillarni Rivojlantirishning Innovatsion Va Integrativ Muammolari, 1(01), 569–572. https://doi.org/10.5281/zenodo.11408521

Nashr

Sho'ba

4-SHO'BA. KO‘P TILLILIK TA’LIM SHAROITIDA IKKI TILLILIK VA MADANIYATLARARO KOMPETENSIYANI RIVOJLANTIRISH

Shunga o'xshash maqolalar

1 2 3 4 5 6 > >> 

Shuningdek, ushbu maqolaga o'xshash maqolalar uchun kengaytirilgan qidiruvni boshlashingiz mumkin.

Loading...