Uyda o'qiydigan bolalarga ingliz tilini o'rgatish usullari

Uyda o'qiydigan bolalarga ingliz tilini o'rgatish usullari

Mualliflar

  • Зарина Сафарова

https://doi.org/10.5281/zenodo.11388000

Kalit so‘zlar

учитель иностранного языка, инновационный, домашнее обучение, игровой, образовательный, образование

Annotasiya

Ushbu maqolada uydagita’limda tahsil bolalar uchun ingliz tilini o'qitish metodikasining xususiyatlari bayon etilgan. Uydagi ta’limdagi bolalar uchun chet tilini o'qitishda ta'lim usullari va innovatsion yondashuvlardan foydalanish tavsiyalari boyon eilgan.

Muallif haqida

Зарина Сафарова

старший преподаватель кафедры «Аспекты английского языка №3»
Узбекский государственный университет ировых языков

Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati

Муминова Л.Р. Концепция инклюзивного образования в Узбекистане. Материалы II Междунарародной научно-практической

конференции «Инклюзивное образование: проблемы, поиск путей решения». – Душанбе, 2013. С. 17–20.

Iriskulov A.T. va boshqalar. Kids‘ English pupil‘s book 2 sinf. – Toshkent, 2014.

Abdullayeva G.S. (2022). Computer Means of Visual Control of Pronunciation in the Work of a Special Teacher. International Journal of Social Science Researchand Review, 5 (10), 274–278.

Борякова Н.Ю. К проблеме психолого-педагогического сопровождения детей с задержкой психического развития в инклюзивной образовательной среде. Практический психолог и логопед. – Ставрополь, 2014. № 3. С. 11–13.

Давыдовская А.Ф. Внедрение инклюзивного образования в школе. Материалы XI научно-практической конференции «Современное образование: вызовы времени – новые решения». Москва, 2017. С. 20–24.

Иманкулова Г.Е. // Бюллетень науки и практики. – Нижний Новгород, 2019. Т. 5, № 12. С. 437–441.

Барышников Н.В. Методика обучения второму иностранному языку в школе. – М.: Просвещение, 2003. 159 с.

Nashr qilingan

2024-05-29

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Сафарова, З. (2024). Uyda o’qiydigan bolalarga ingliz tilini o’rgatish usullari. Ko‘p Tillilik Muhitida Xorijiy Tillarni Rivojlantirishning Innovatsion Va Integrativ Muammolari, 1(01), 510–516. https://doi.org/10.5281/zenodo.11388000

Nashr

Sho'ba

3-SHO'BA. INKLYUZIV TA’LIM YO‘NALISHIDA XORIJIY TILLARNI O‘QITISH MUAMMOLARI

Shunga o'xshash maqolalar

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Shuningdek, ushbu maqolaga o'xshash maqolalar uchun kengaytirilgan qidiruvni boshlashingiz mumkin.

Loading...