ARAB TILINI O‘RGANISHDA DUCH KELINADIGAN ASOSIY QIYINCHILIKLAR: ILMIY VA AMALIY YONDASHUV

ARAB TILINI O‘RGANISHDA DUCH KELINADIGAN ASOSIY QIYINCHILIKLAR: ILMIY VA AMALIY YONDASHUV

Mualliflar

  • Ortiqova Robiya
  • Mannopova Robiya

https://doi.org/10.5281/zenodo.15505013

Kalit so‘zlar

arab tili, til o‘rganish, fonetika, grammatika, shaxsiy tajriba, ilmiy yondashuv, kontekstual o‘rganish

Annotasiya

Ushbu maqolada o‘zbek tilida so‘zlashuvchi o‘rganuvchilar uchun arab tilini o‘rganishda uchraydigan asosiy fonetik, grammatik, leksik va uslubiy muammolar tahlil qilinadi. Shuningdek, ushbu muammolarning yechimiga doir ilmiy qarashlar va shaxsiy tajriba asosida samarali yondashuvlar taklif etiladi. Tilni o‘rganishda kontekst, amaliy mashqlar va tabiiy til muhiti muhim omillar sifatida ta’kidlanadi.

Muallif haqida

Ortiqova Robiya

“Yangi asr” hususiy universiteti

Kasimkhodjayeva Mutabar

Ilmiy rahbar: o’qituvchi UZWLU

kmotaxon@mail.ru

Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati

Al-Batal, M. (2006). Teaching Arabic as a Foreign Language: Issues and Directions. Provo, UT: Brigham Young University Press.

Chomsky, N. (1965). Aspects of the Theory of Syntax. Cambridge, MA: MIT Press.

Krashen, S. D. (1985). The Input Hypothesis: Issues and Implications. New York: Longman.

Yakan, F. (2001). How to Learn Arabic Effectively. Beirut: Al-Risala Publishers.

Downloads

Nashr qilingan

2025-05-26

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Ortiqova Robiya, & Mannopova Robiya. (2025). ARAB TILINI O‘RGANISHDA DUCH KELINADIGAN ASOSIY QIYINCHILIKLAR: ILMIY VA AMALIY YONDASHUV. TALABALAR ILMIY KONFERENSIYASI "TILSHUNOSLIK MASALALARI – YOSH TADQIQOTCHILAR NIGOHIDA", 1(3), 251–253. https://doi.org/10.5281/zenodo.15505013

Nashr

Sho'ba

1-SHO‘BA. CHET TILLARINI O‘QITISHDA INNOVATSION YONDASHUVLAR

Shunga o'xshash maqolalar

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Shuningdek, ushbu maqolaga o'xshash maqolalar uchun kengaytirilgan qidiruvni boshlashingiz mumkin.

Loading...